lørdag den 9. marts 2013

Knapognap box

Jeg har længe haft lyst til, at lave en toiletboks, men jeg er ved at have lavet en del, så derfor blev dette ikke til en toiletbox, men en boks til nogle af mine mange knapper. Jeg har gået efter Stjernesfrøes diy, men har dog lavet lidt ændringer da jeg har lavet den som en termobox. Det vil sige at boxen består af et lag voksdug, et lag pladevat og et lag stof. Det er syet sammen i et mønster. Ved lynlåsen er syet skråbånd for at lave en pænere overgang mellem lynlås og stof. Min boks er noget mindre end Stjernefrøes, men du bestemmer selvfølgelig selv størrelsen. Jeg havde bare kun en lynlås der var 20 cm. Den havde jeg desuden købt i en lokal genbrugsbutik. Det er lidt svært at styre både skråbåndet og lynlåsen, men bestemt besværret værd. Det er ikke nødvendig med voksdug til denne box, men jeg synes det er meget godt at bruge, da det tilfører lidt stivhed til boxen så den ikke falder sammen.
Boxen lynet - Får du lyst til æbler?

Plads til næsten alle mine skønne knapper 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer