lørdag den 20. april 2013

Flere elefanter - og en tv anbefaling

Inden jeg tog til Berlin fik jeg lige lavet to elefanter mere. Som de andre er disse to også fået navn, den lyserøde hedder Rosa og den blå hedder Marina. Det lyserøde stof stammer fra en giveaway som jeg vandt for et lille stykke tid siden. Det blå stof har jeg købt for nyligt og får brugt til meget forskelligt. Jeg håber flere vil deltage i min giveaway så den snart kan blive trukket - husk at hvis det kommer over 30 inden 1. maj kommer en ekstra premie med i pakken.
 

En tv anbefaling: I aften kl. 23.55 kommer den danske film Hjemve, med bl.a. Ann Eleonora Jørgensen og Peter Gantzler på DR1. Desværre kommer den meget sent, men den er værd at se, eller optage hvis man ikke er en natteravn. Historien foregår i en lille by, hvor en fjer hurtig bliver til fem høns, da rygtet om en nøgen mand der går rundt om natten skaber rædsel og mistro i byen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer