torsdag den 18. april 2013

Kork og lilla

Engang var der mangel på kork, men det er ligesom at det er kommet igen. Jeg kan huske i min barndom, at man havde tavler lavet af kork, og bordskåner af kork, sågar gulv af kork. Men i dag er korken tilbage - ihverfald som tavle. Små tavler/bordskåner som kan købes i Søstrene Grene. Denne lille tavle er malet med acrylmalling i to nuancer af min yndlingsfarve - lilla. I øjeblikket er det moderne med trekanter i et grafisk mønster og dette er også forsøgt på denne tavle ved hjælp af malertape. Jeg er ret glad for tavlen, men den bliver først hængt op i mit forhåbentlig kommende hjem i Aalborg efter sommer. 

Jeg har igen lavet ny header, hvor jeg viser lidt af mine kreative ideer frem. Ikke alle ideerne er blevet udgivet på bloggen endnu, men de fleste. 

Jeg vil opfordre flere til at deltage i min giveaway... Måske er du den heldige... 


P.S Alt materialet kan købet i Søstrene Grene, også selvom jeg IKKE er sponsoreret af Søstrende Grene



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer