mandag den 15. april 2013

Uglen Ole og Elefanten Ruth

Ja hvad skulle jeg kalde min ugle og elefant. Navnet faldt på Ole og Ruth... Min ugle lavede jeg for nogle år siden, men synes bestemt den fortjener, at blive vist frem. Den er ikke helt vellykket, men jeg er alligevel glad for den, til trods for at den havde samlet meget støv under min seng, og derfor trængte til et bad. Jeg er vild med øjnene som jeg synes giver et lidt melankolsk udtryk. Nu efter et bad er den sat i sofaen sammen med min nyeste elefant. Denne gang er det ikke en Stjernefant, men stammer fra et mønster jeg fandt på en engelsk hjemmeside. Der er en god vejledning til at lave denne elefant, jeg har dog ikke rynket elefantens øre, hvilket resulteret i lidt af nogle Dumbo øre.
Jeg har desvære ikke mønstret til uglen længere, men det var et de på daværende tidspunkt havde i Panduro Hobby. Stoffet til elefanten er desuden det samme stof som er brugt til baggrunden af denne blog. Elefanten er ikke voldsom stor, men jeg synes den passer fint som pude. Den har kun 2 ben så den kan ikke stå selv...

P.S hvis der er nogle der brænder for at give mig mønstret til uglen må de gerne ligge en kommentar.  
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer