lørdag den 11. maj 2013

På kræmmermarked i Aarhus

I Kirstihimmelfarts ferien er der stort kræmmermarked i Aarhus, ved Tangkrogen. Første gang jeg var til det var sidste år, og jeg var vild med det, så i år skulle turen selvfølgelig også gå til Aarhus for at komme på kræmmermarked. I år brugte jeg mest tid på at se på alt det antikke der var, og der er rigtig meget. Jeg søger som altid noget flot Søholm, og denne gang kom der også lidt ned i posen, men der kom også lidt andet med. Det andet var et mindre serveringsfad fra stellet Frijsenborg fra Royal Copenhagen. Jeg har nemmelig fået hele stellet af min mormor, men da der ikke er voldsom mange fade købte jeg dette til kun 50 kr.  Efter jeg havde spist og gået rundt på kræmmermarkedet tog jeg hen i Bruuns Galleri hvor der var rigtig mange mennesker. I Imerco i denne weekend havde de medlemsrabat på 25% så jeg fik købt to Kähler lysestager så jeg nu har alle fire i serien.

Nedenunder kan du se hvad jeg fik købt på min lille tur til Aarhus
To Søholm vaser en høj og en lav - købt samlet for 130 kr

Fad fra Frijsenborg til kun 50 kr. Synes personligt at det er et utrolig smukt stel.

Endnu en Søholm vase købt for 60 kr. Den er i rigtig god stand
Mine fire Kähler lysestager - som jeg elsker. I går fik jeg købt den lyseste  bagved og den yderst til højre. 

Wiinbladvase fundet hjemme i min mors garage. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer