søndag den 14. juli 2013

En rengørings kællings bekendelser

Ja, symaskinen holder desværre en lang sommerferie, men siden jeg kom hjem fra Malta har det stået på flytning, og siden jeg i går fik tømt lejligheden, har det stået på ektrem rengøring så jeg snart har fået rengøring på hjernen. Med tørre hænder fik jeg afleveret min lejlighed i dag, mere ren end da jeg modtog den.. Men jeg lærte da lige glæden ved rensebenzin.. Jeg havde haft noget gaffatape på gulvet hvor limet bare ikke ville gå af ligemeget hvad, men med rensebenzin røg det af med et svup, og følte jeg var med i en reklame for rengørings midler..
Ja rengøring på hjernen har jeg fået, og kan da lige fortælle at jeg aldrig køber dyre parfume holdige rengørings midler, men lagereddike (til kalk), klorin (til WC), opvaskemiddel (til alle overflader), brunsæbe (til gulve)..
Men jeg håber snart at komme igang med syningen igen, jeg har ihvertfald planer om at sy lidt til mine små niecer når de bliver storesøstre her i slutningen af juli.





En lille sidste ting er hvad jeg hører meget iøjeblikket, det er Pink feat Nate med "Just give me a reason" Som jeg er blevet ret vild med selvom jeg ikke normalt hører meget Pink synes jeg bare det er en utrolig god sang.
Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer