fredag den 5. juli 2013

Længe siden sidst

Ja det er længe siden sidst, men sandheden er, at tiden er knap. Jeg laver meget forskelligt iøjeblikket og derfor er der ikke så meget tid til hverken at blogge er til at være kreativ.
Men hvad er det så jeg har så travlt med?
1. Om ca. en uge flytter jeg alt mit habengut fra min lejlighed og den skal jo tømmes og rengøres hvilket alle som har flyttet ved tager tid.
2. Har lige været 1 uge på det dejlige Malta, hvor jeg fik masser af sol og så en masse.
3. I torsdags var jeg i Djurs Sommerland og havde en hyggelig dag med min søster og hendes mand og to søde piger.
4. Post Danmark...Jeg kæmper en brav kamp for en pakke jeg bestilte hos PlusBog for 3 uger siden først afleverede Post Danmark den til mig i følge Track and trace, men hov jeg var på ferie.. så de kunne umuligt have leveret den til mig, og de har aldrig stillet den foran min dør... Nå men udover det har jeg kontaktet Plusbog for at håbe på at få bogen..Men kunde"service" aner ingenting, men de har da lovet mig bogen engang i næst uge.. Jeg tror først på det når jeg står med bogen i MINE hænde.. (Lidt sur stemning)..
5. Heldigvis midt i min trængsler med Post Danmark og Plusbog.. fik jeg tilbudt en lejlighed/værelse i Aalborg tæt på Universitetet, og det var der jeg helst ville bog.. selvom jeg nu skal til at bo i et rum og dele køkken og bad med en anden glæder jeg mig meget til at komme tilbage til Nordjylland, så er det bare at vente på jeg er optaget..
6. Jeg har rigtig længe haft lyst til at komme tilbage til London og ville gerne prøve at komme der om sommeren så jeg fik bestilt flybilletter til begyndelsen af august. Jeg fik bestilt vandrehjemsseng i dag.. på et vandrehjem som så meget bedre ud end det lort jeg har boet på andre gange.... Og ja jeg har været i London mange gange. Dette er min 6. gang. Jeg ser altid mange museummer derovre, men kunne godt tænke mig at se nogle kreative butikker evt. butikker hvor de sælger stof så hvis du kender et sted så skriv... også hvis du ellers kender nogle fede steder i London..
7. Inden turen gik til Malta blev det også til lidt kreativt. Jeg fik tegnet tre grafiske kort, hvor det ene er blevet til fødselsdagskort til min ene storesøster.

I den kommende tid vil der ikke komme så mange kreative indlæg, da min symaskine plus stof er pakket ned.. Men når min søster har født kommer der lidt billeder og beskrivelser af alt det jeg har lavet. Jeg vil sidenhen fortælle om min retur til Nordjylland, men indtil videre en rigtig god sommer.. Nedenfor lidt billeder fra Malta og mine kort.










Med Kreative Hilsner Christina

P.S opdagede lige at jeg er kommet over 10.000 visninger.. Dejligt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer