tirsdag den 13. august 2013

3096 dage

Jeg er meget vild med film, og meget vild med at gå i biografen, så efterårssæsonen begyndte i går med 3096 dage som bygger på den forfærdelige historie om Natashja Kamppushs 8 års fangenskab.
I en af hovedrollerne ses Thure Lindhardt som den forfærdelige kidnapper.
Det er en meget hård film, at se, det at den bygger på en virkelig historie gør det bestemt i bedre. Faktisk gav filmen mig mareridt i nat. Skuespilpræsentationerne i filmen er flotte specielt Thure Lindhardt gør det fantastisk som den psykopatiske kidnapper, dejligt at se ham i en rolle hvor han spiller voksen.
Det er en film jeg vil anbefale at se, men jeg tror ikke jeg vil se den mere end en gang da det er en meget hård film at se.



Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer