søndag den 18. august 2013

Flytning og endnu mere zen

Denne uge har været travlt. I onsdag fik jeg endelig flyttet mine ting op til Aalborg, så ugen har stået på udpakning, opsætning osv. som det nu hører sig til når man flytter. Selvom lejligheden er MEGET lille er jeg nu ved at falde godt til. Jeg har fået en dejlig altan som jeg altid har ønsket mig og højt til luftet, men ikke så meget opbevaringsplads så det er med at begrænse sig. Turen har gået til Ikea et par gange og det er nu meget sjovt at se alle de unge mennesker der skal til at flytte hjemmefra. Lejligheden er stadigvæk lidt rodet, men det bliver forhåbentlig bedre.
Inden jeg flyttede fik jeg lavet lidt zentangles tegninger som jeg lige synes I skal se. Nedenfor lidt billeder, men ingen af hele lejligheden da der forsat er rodet.
Med Kreative Hilsner Christina
Rodet i onsdag, masser af ragelse, men ingen plads

I dag har jeg fået sat to af mine zentangles tegning plus sort/hvide billeder fra Firenze, London, København og Berlin som jeg selv har taget.

Bambi

En lille elefant 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer