onsdag den 25. september 2013

20 om mig


Jeg har flere steder set blogger lave 20 om mig, så det prøver jeg da også lige, så kan i lige lære lidt sjovt om mig.

1. Kan du lide kinesisk mad? Nej jeg prøvede på Malta, men må nok sige jeg generalt mest er til dansk mad eller europæisk mad

2. Kan du lide kaffe? 
Nej, men ville egentlig gerne.. selvom det smager ganske forfærdelig.

3. Sover du på en speciel måde?
Jeg sover ofte på maven, men ellers sover jeg bare

4. Kan du spille poker?
Nej og jeg vil være meget uegnet, da jeg er elendig til at lyve

5. Vil du have børn?
Til trods for min 26 år er jeg ikke skruk og har heller ikke lyst til at få børn de første mange år, da jeg nyder min frihed

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
Ja, da jeg blev født blev jeg kørt med min mor på hospitalet og engang hvor min mor blev indlagt, men aldrig hvor det var mig selv der var hovedperson.


7. Foretrækker du havet eller en pool?
Begge dele. Havet har det friske over sig, men elsker at svømme i en pool
 


8. Hvad bruger du flest penge på?
Skolebøger, mad og alt mulig andet.

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
Jeg har en stor svaghed for tv-serier på DR1, men ellers DRK's genudsendelse af Hvornår var det nu det var?

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
Anders Matthessen har været til to shows.

11. Hvordan er din ringetone?
Jeg har mange forskellige, som passer til den person der ringer. Mine forældres ringetone er Mamas calling  og Far You daddy calling you

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
Nej

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
Min smartphone

14. Flirter du meget?
Nej

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
Nej, jeg har intet kørekort så det har jeg ikke behov for

16. Hvilken bog var den seneste du læste?  Se på mig

17. Læser du avis? Nej
18. Synger du i bilen?Nej, og jeg kører stort set aldrig bil, men nogle gange på cyklen

19. Kan du danse tango? Hader at danse så nej

20. Er du glad?  Ja til trods for at jeg synes jeg skal kæmpe utrolig meget med alt. Jeg er glad for at være flyttet til Aalborg. 
Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer