mandag den 23. september 2013

Computertaske og en ny uge

I denne weekend var jeg så heldig, at jeg endelig fik tid til at være kreativ. Det var skønt endelig at have tid til at være kreativ. Tiden går meget med skolen, men savnet efter at sy er stor og i lørdag fandt jeg symaskinen frem efter tur i Storcenter Syd i Skalborg. Her fik jeg købt lidt i Stof og Stil. Jeg fik lavede en pude med en hund, men monteringspuden passede ikke helt.
Jeg fik syet denne fine computertaske af noget lillamønstret stof som jeg købte for en måneds tid siden i Stof og Stil. Jeg er blevet glad for den, selvom den har lidt skønhedsfejl.
Billedet er taget med min telefon til en forelæsning så undskyld den dårlige kvalitet.
Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer