tirsdag den 17. september 2013

Den store bage/madlavnings dag

I mens jeg ser Den store Bagedyst laver jeg et lille indlæg om mine egne madting i køkkenet. I dag havde jeg fri fra skole ved 11 tiden, så tiden blev brugt på madlavning. Jeg havde engang i Go' morgen Danmark hørt om et brød der skulle bages i en gryde og som efter signende skulle være helt fantastisk. Jeg havde desværre ikke en støbejernsgryde, men kun metalgryder, hvilket også ville være fint hvis der ikke var en masse plastic på. Det smeltede. Brødet blev heldigvis godt, og smagte dejligt der blev en dejlig sprød skorpe. Her er opskriften

Til aftensmad fik jeg lavede en rigtig god Græskarsuppe. Det var første gang jeg lavede Græskarsuppe og synes den smagte godt. Jeg ristede nogle græskarkerner som ikke smagte helt fantiske. Den er super let at lave. Det er ikke en stor portion, men det synes jeg så også er ok. Jeg har tilsat en del karry for at give smag. Her er opskriften
Husk at deltage i min Giveaway inden den 9. oktober

Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer