søndag den 8. september 2013

I en travl verden hvor kreativiten SKAL have tid

Efter at være gået ledig i over et år er det pludselig en udfordring at have travlt. Hverdagene går med uni og lektier og derfor er der ikke meget til at være kreativ. Men i sidste weekend fik jeg lavede en kork opslagstavle ud af fire bordskåner købt i Tiger. Til at lave mønsteret brugte jeg malertape og acrylmalling i violet, grå lilla og sølv. De pryder nu min lille lejlighed som jeg er ved at være rigtig glad for og som jeg forsøger at sætte mit personlige præg på.
I denne weekend har jeg været til hobbymesse i Viborg og Hammel hestemarked. Jeg har været mange gange til hobby messen i Viborg, det er meget af det samme, men jeg elsker fortsat at være til det. Jeg har desuden skudt en hjemmelavet giveaway i gang i anledningen af at min blog snart fylder et år. En gave til en af mine læsere som har gjort det værd at blogge.
Nu er jeg på vej hjem til Aalborg hvor endnu en travl uge venter med Rustur fra onsdag til fredag inden turen igen går til Hammel for at komme til indflytter fest.

Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer