torsdag den 13. februar 2014

At sy noget nyt og ellers få tiden til at gå

Det er første gang jeg har prøvet at lave tøj til mig selv. Jeg har altid holdt mig fra at lave tøj til mig selv, fordi det reelt set er dyrere at lave det en det er at købe i butikker. I det nye Stof og Stil katelog er der kommet en del nye mønstre som betegnes Easy, og et af mønstrene købte jeg til at lave nederdele. Det er dette mønster. Det er let at lave, men da jeg ikke er super god til at lave lynlåse var den lidt træls, desuden synes jeg vejledningen til at lave lynlåsen var lidt kortfattet. Stoffet er købt i Stof og Stil. Det med sommerfugle havde jeg set på længe og længe haft lyst til at lave noget med. Det er et lidt stift stof, så faldet er noget anderledes en det prikket stof. Jeg håber jeg får brugt nederdelene når det bliver lidt varmer, for lige nu er det lidt koldt.

I sidste uge begyndte jeg i skole igen, jeg har normalt kun 2 dages undervisning, så det er svært at holde fokus som studerende når jeg er så lidt i skole, og endnu svære at få dagene til at gå med andet end at sove. I går var vi dog også i "skole" da vi skulle tage nogen billeder til en opgave, dette blev til en tur rundt i det kulturelle Aalborg, som jeg desværre ikke har set så meget til. I morgen står det på skole og fredagsbar, men inden da må jeg se at få ryddet op i mit multifunktionelle værelse, som består af tv-stue, soveværelse, opbevaringsrum, spisestue, krea/systue og meget mere klemt ind på ca. 12 m2.



Det smukke stof - dog har kameraet fjernet noget af farven 
Grafiti i Karolinelund

 Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer