tirsdag den 6. maj 2014

Konfirmationstid

I slutningen af maj skal min niece konfirmeres.Det er ret vildt, at min lille niece allerede er blevet så stort. Hun var det første spædbarn jeg havde i mine arme, og ret specielt at blive moster i en alder af 13 år. Nu 13 år efter plus lidt ekstra skal hun nu konfirmeres. Forberelserne til det er i fuld gang og som familiens mest kreative er det også mig der skal udtænke mange kreative ideer. Jeg har også lavet sangskjuler, men dem må I se senere da de er hos min mor. Jeg ville rigtig gerne lave et kort til hende, da jeg synes de er hundedyre. Desuden kommer der 90 gæster så jeg ved der vil komme mange genganger og det er nu lidt kedeligt med mange ens kort. Mit kort fandt jeg inspiration til på Kolbøtter og Kreativiteter.Jeg har for en sjælden gang købt materialer i Panduro, da det skulle være et helt unikt og smukt kort, hvor jeg ikke synes materialerne i Søstrene Grene egnede sig.
Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer