fredag den 26. april 2013

Grafisk billed der kiksede

Ja jeg var blevet ret vild med Helenas grafiske mønstre på puder og læreder, og tænkte jeg ville se om jeg kunne gøre kunsten efter. Helt lykkedes det desværre ikke da jeg gik i kast med at lave et stjernelærred, men det var første gang jeg lavede det mønster så i håbet om at øvelse gør mester får i lige billedet af min stjerne som selvfølgelig skulle have et strejf af lilla, da det er min yndlingsfarve, som jeg forsømmer stærkt når jeg syer. I begyndelsen brugte jeg malertape, men fandt hurtigt ud af at det var til større skade end gavn, så frem med de små pensler og den stille hånd og en hvis form for tålmodighed.

Husk at deltage i min giveaway som slutter på mandag den 29. april.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer